Tuesday 11 February 2014

susahnye.....

hai....
lama x dgr citer kan...MALAS....itu je alasannye....tp skrg ni aku konon2nye dh berazam nk aktif blk..aku nk tukar templat blog aku...nk wajah lain le pulak...tp sshnye...nk download x blh2...dh lama aku cuba sbnrnye...hampeh tul..mcm2 blog aku bukak nk download templat ni...sumer gagal...nk cantik pun payah gamak nye ek....sian aku...xpe...cuba lg....caiyok...caiyok...

oh lupa nk bgtau...azam taun br 2014 aku adalah...jeng..jeng..jeng...Nak Penuhkan Blog...hahahahahahah...so, doa2kan eh...

*salamesrabadingatan*

2 comments:

Hanis Azla said...

As-salam kak yong kawasan..

template yang cantik.. cute and sweet macam tuan punya blog.. Well done dear! :)

ricca said...

hahaha..tq Hanis Azla...kelabu mata cheq mencarinye...hahaha

 
Jaga Hati Hiasi Peribadi Blogger Template by Ipietoon Blogger Template