Thursday 22 December 2016

Me Time

Assalamualaikum...

Bosan...Bosan jugak bila anak2 xde kt umah....Aku anta dorg ddk ngan nenek dorg kt kg...Biar dorg merasa jd org kg skjp...Bukan apa, cuti skolah kan...Klu ddk sini pun, tperap dlm umah lg lah dorg bosan...Ddk kg ada gak geng2 cousin dorg...Blh gak dorg nk huha huha kt sana...merasa gak lah dorg have fun stail kg...Umah bawah kata...Jejak tanah lah ari2...Kt sini umah kita merpati nak...Nk terbang dh tentu2 x blh...Nk jejak tanah bercinta rasanya...Dh turun malas nk naik..Dh naik lg malas nk turun....Tp bila dorg ddk kg, aku lak yg sunyi...Bosan giler kot...

Tapi....Aku kan kaki rayap...Istilah bosan ni skjp je der...hahahahah...Setiap malam ada je agenda aku ngan puak2 menyetan tu...Ada je program ktorg setiap mlm...Br smlm ktorg g celebrate bday member ni..Retis INFRA dia ni...Harus kene rai...Dh alang2 nk celebrate kan, mestilah nk enjoy...So pilihan ktorg adalah Green Box Jusco Balakong...Kita kasi Karok kt sana....mmg have fun giler aku rasa..Ngan perangai kwn2 yg mmg giler...Bedal segala jenis lagu...Semput x semput blkg kira...Sdp x sdp suara abaikan..Jnji blh melalak puas2...Bayangkan 4 jam nk kene ddk dlm tu abiskan masa...Mau muntah menyanyi je ktorg dlm tu...

Anyway, aku just nk citer yg aku happy giler bila blh dpt 'Me Time' mcm yg aku idamkan selama ni...Bbknlah kata sebelum ni x bebas, tp buat masa ni, ini yg paling bebas...X payah pk apa2 yg tggl kt umah...Biasalah kita mak2 ni kadang2 perlu masa utk dr sndr...Bkn setakat nk hias2 diri ke Spa segala bagai..Kdg2 aktiviti mcm ni pun dh ckup berbaloi dh rasanya...Alhamdulillah..Syukur Allah masih beri peluang bnafas, dan menikmati peluang2 indah mcm ni...Terima kasih Allah...

Salamesrabadingatan...

0 comments:

 
Jaga Hati Hiasi Peribadi Blogger Template by Ipietoon Blogger Template